fredag 4 juli 2008

Trött

Har så svårt att somna på kvällarna. Hela veckan har det varit nåt nytt som jag har retat mig på och har inte somnat förrän efter midnatt. Men idag har jag medvetet undvikit att prata så mycket med T just för att kunna somna ikväll.

Har pratat med E och jag saknar honom. Min lilla E. Mitt allt.

Imorgon följer jag med Systeryster och StorE till Bjurvalla. Ska hjälpa till och måla i "deras" sommarhus. Blir antagligen en skön helg med sällskap och sysselsättning. Längre fram i höst kanske jag behöver deras hjälp med renovering av lägenhet. Har hittat en tvåa som jag tror passar mig och E alldeles perfekt. Vi får se om jag får köpa den.

Har svårt att se mig själv i en lägenhet för det var så länge sen. Skönt att mor och far bor i närheten i hus på landet så man kanske kan vara där ibland när man känner sig för ensam.

Jag är trött nu, så jag tror jag går och lägger mig. I min bäddsoffa hemma hos mor och far.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Tjena Gucci=)

Fast vi pratat ikväll så kan jag ju inte låta bli att skriva=)

Förstår du är trött, man blir trött av att vara arg och vara fylld med hat. BRA att du inte har varit det idag.

Att du saknar E är ju inte konstigt alls, jag vet inte hur jag skulle överleva, även om man gör det och även om man säger nu att det skulle vara skönt att slippa dom ibland så när det väl kommer till kritan så NÄ, NOPP, NIX, NÄVER liksom.

Shit alltså, vi skulle ha tagit den där ute kvällen el träffkvällen idag tror jag, för nu börjar jag bli lite full å har sjungit hela kvällen, är nästan hes=)
Känner mig som 14 igen, ja inte för att jag var full då alltså men ändå.
Nu ska jag gå och sova.
Natti natti

Monica sa...

Du vet att ditt och E's sommarhus alltid finns här för er. Sängen är ledig.

KRAM!

CiCCi sa...

Sabina: Du får mig att le, vet du det.

Monica: Jo jag vet. Vi kanske utnyttjar det på söndag då.