måndag 21 juli 2008

Tjejmilen 2008

Den 31 augusti ska jag springa tjejmilen för andra gången i mitt liv. Det är enligt deras hemsida är det 41 dagar kvar. 41 dagar! Fyra etta!!!

Jag tränade i maj och lite i början av juni. Jag la upp speciellt träningsprogram och såg framför mig att jag slog förra årets tid med typ tio minuter. Mitt mål var alltså att springa på 50 minuter.

Sen blev jag krossad av ångvält T och har inte rört mig alls mycket. Har liksom inte haft lusten, orken, och motivationen till det.

Mitt mål är fortfarande 50 minuter.
Hur fan ska det gå till?

Var ute och gick nu på morgonen och tror att jag har fått lusten tillbaka. Det känns så iallafall.

Så, Hejja CiCCi!!!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jaaaaaa Hejjjjjjja Cicci friskt humör det är du som susen gör, hejja hejja hejja=)
Öhm eller nåt sånt...Rycktes med liksom.

Du e sååå duktig som springer å rör på dig hela tiden, det är mycket mer än man kan säga om mig
=( Buhu....

Ses snart då bönan.

Kramen

CiCCi sa...

Sabina, min fanclub, min hejjarklack!! Tack, ska du ha, nu känns det som att "ingenting är omöjligt". Klart jag kan klara det här, en baggis! Kramis