onsdag 2 juli 2008

Hatar dig

Välkomna mina psykologer.

Det är alldeles för dyrt att gå till psykologen att prata. Alldeles på tok för dyrt och därför startar jag den här bloggen. För att få prata av mig om mina innersta känslor och funderingar. Jag ska berätta min historia här så ni får se hur den senaste månaden varit så får ni avgöra om jag har rätt att vara full av hat eller om jag överdriver en smula. Men inte nu.

Nu delar jag med mig av en av dom låtarna som kommer in i mitt huvud på natten när jag ska sova.

Håkan Hellström, "Hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig."

8 kommentarer:

Anonymous sa...

Du vet att du ALLTID kan prata med mig gumsan. Kul att du är här nu så jag får träffa dig och very NAJJJJS att du skaffat dig din alldeles egna BlOgG.
Puss å kraaaaaam//Sabina

Hanna sa...

En blogg är grymt bra om man behöver få saker ur sig!
För övrigt har du en sjukt snygg bakgrundbild :)

CiCCi sa...

Sabina: Å min första kommentar, tack! Å tack för all hjälp med det här och allt annat. Puss å kram (för det har jag hört att man kan säga till sina vänner)

CiCCi sa...

Hanna: Men hej där. Det var ju en till som hittat hit, vad kul. Välkommen. Ja jag hoppas verkligen att jag får lite nytta av det här så jag kan få ventilera bort mitt hat. Kul att du gillar sidans bakgrund. Hoppas så att molnen skingrar sig och solen åter lyser på mig.

Sabinas mamma sa...

Cicci
Man får säga puss o kram till vem man vill....Och känner för.



puss och kram

CiCCi sa...

Sabinas mamma: Hej och välkommen.
Det värsta är att det gjorde så ont när han skrev det i sms till henne utan att jag ens visste vem hon var. Han säger att det var en vän, men nu är det mer än så och jag vet fortfarande inte vem hon är.

Puss och kram

Monica sa...

Vännen, du vet att jag finns här för dig i vått och torrt, dygnet runt, året runt.

Älskar dig min allra bästaste vän!
KRAM!

CiCCi sa...

Monica: Älskar dig me.