lördag 26 juli 2008

Gotland nästa

Väskorna är packade och bilen är proppfull med all packning. Om 4 timmar ungefär ringer klockan och vi ska klä oss för färd mot Nynäshamn och båt mot Gotland. Kommer förmodligen att vara rätt så trött i morgonkväll, men skit samma. Jag har ju semester och hoppas på sovmorgon på måndag istället.

Så under den kommande veckan blir det blogg uppehåll här. Men när jag är tillbaka ska ni få veta hur vi haft det och om jag lyckats ignorera T under kommande vecka.

Ha det så bra ni där ute som så gärna kommer hit och läser om hur livet ser ut hos en sårad lillstrumpa.

5 kommentarer:

Anonymous sa...

HA NU EN UNDRERBAR SEMESTER!!!!!
Kram Petra!

Sabina sa...

Jaaaa jag säger detsamma, HA NU EN RUKTIGT UNDERBAR SEMESTER.
Puss å kram

Sandra sa...

Åh vad härligt!
Önskar dig en skön semester!

*kram*

Helén sa...

Gissar att du kankse kommit hem nu, hoppas att ni haft en riktigt skön semester och att du inte har allt för mycket ångest för att börja jobba igen!! Kram!

CiCCi sa...

Petra och Sabina: Tackar. Nyss hemkommen kan jag säga att vi haft det alldeles alldeles underbart. Veckan började ganska långsamt, men avslutades tyvärr alldeles för fort. Kram på er.

Sandra:Tack, vad snällt av dig. Det har varit en bra men kort semester. Men jag har haft tur med vädret så jag ska inte klaga. Kram

Helén: Alldeles rätt gissat. jag har haft tre bra veckor trots allt. Antar att det blev bra för att jag hade tre veckor med just E och att sista veckan nu på Gotland var alldeles fantastisk. Har känts som en utomlandsvistelse. Härligt soligt. Ytterst lite ångest, men ändå lite iaf. Kunde gott haft en vecka till minst för än har jag itne tröttnat på att vara ledig. Kram på dig.