tisdag 19 augusti 2008

Oj då

Vad snabbt det går, redan tisdag vilket innebär att det redan är onsdag i morgon och E ska tillbaka till T. Suck.
Men jag antar att det snart är onsdag igen och han är tillbaka hos mig.

Har en grym huvudvärk idag. Den gick bort mitt på dagen efter en Ipren, men nu är den tillbaka igen och den känns nästan värre. Ska duscha och sen ringa moster för en tid att bli lite uppmjukad i musklerna. Är så rackarns stel i nacken och ryggen.

Var och klippte mig igår. Hade nästan tänkt skippa det för att spara lite pengar, men jag kunde inte stå ut en dag till med mitt våggiga hår. Klippte mig inte hos min frisör för hon är mammaledig nu. Fick gå till en ny och jag är inte nöjd. Så tråkigt. Hon klippte bra först, men så prata hon så mycket så hon glömde bort hur jag ville ha det vid öronen. Oj då sa hon bara. Sen lossades hon som att det regnade (vilket det iof gjorde också). Alldeles snett och konstigt blev det.

Sen var jag till banken och fixade lite med lånet till lägenheten. Nu är det inte mer än en och en halv vecka kvar tills jag får nycklarna till min alldeles egna lägenhet som jag får bestämma över. Helt otroligt overkligt.

Oj då igen, hoppsan, kom precis på att jag lovat att vika tvätt ikväll också. Bäst jag går och fixar det.

3 kommentarer:

Monica sa...

Vad trist med frisörer som inte är uppmärksamma på hur man vill ha det. Jag vet inte hur många gånger jag har varit missnöjd. Iofs mitt eget fel oftast då jag brukar förlita mig på frisörens kunskaper. Har börjar sluta med det nu och är hård och besynnerlig när jag går dit. Raka besked ska de ha, de pratkvarnarna. Det är ju ändå vi stackare i frisörstolen som ska leva med resultatet sen!
Jag tror iaf att du är jättefin, för det brukar du va!

Skönt att det är fixoklart med banken. Kunde de erbjuda billigare försäkring oxå?

Du ska se att det snart är onsdag igen och du har din E hos dig!
Kram!

Sabina sa...

Gumsan innan du hinner säga Flugsvamp så ska du se att du har honom hos dig igen=)

Shit är det så snart du ska flytta, guuuud så kul, så skönt, så braisch.

Hoppas vi ses på lördag då, V är magsjuk idag så, förhoppningsvis har vi klarat av den här pärsen tills på lördag å spyr han inget mer så är det ju safe, då blir det 3 dagar, vet ju hur du gillar spysjukan så...Hehehe.

Förövrigt så har jag givit dig en utmärkelse på min blogg, slit den med hälsan=)

Kramisch

CiCCi sa...

Monica: Men verkligen och det stör mig varje gång jag ska fixa till håret på morgonen. Ang försäkring så blev det bättre med deras.
Och det var väldans jobbigt att lämna sin lilla älskling, men som du säger så är det snart onsdag igen.
Kramis

Sabina: Flug.... ;-)Jag hajjar. Det är snart slut på den här dagen och snart ses ju vi också och det ska bli så kul att träffa dig igen. Bara ni inte blir sjukare nu då. Huva. Nä tack ingen spysjuka här om jag får be.
Jorå så fr om den 1 september kommer jag att befinna mig kvällstid i Rosers och renovera en massa. Raouligt.
Och tack för utmärkelsen. Den var väldigt fin. Kram på dig.