onsdag 6 augusti 2008

2 bilder från Gotland




Två bilder från Gotland.
Har tagit massor av bilder av dom jag gillar mest för att jag tänkte göra mig en vägg av bilder på min familj i min lägenhet. Just nu håller jag på att tar kort i alla möjliga vinklar och exprimenterar med svartvitt och färg. Dom som vill (och dom som blir tvingade att) sitta på wall of CiCCi får allt ha lite tålamod för det måste vara helt rätt.
Tror det kan bli en bra vägg tillslut.

Tycker det är kul med foto och har man bara rätta utrustning så kan det blir riktigt bra bilder. Kanske en fotokurs också. Just nu har jag ingen kamera, men man kan alltid låna mors sålänge.

5 kommentarer:

Helén sa...

Vilka fina bilder! Den med fötterna känns riktigt somrig och härlig! Härligt att få ligga på din lista, då lägger jag till dig på min också! =) Kram!

Sabina sa...

Jätte fina bilder vännen.
Saknar dig. Puss

CiCCi sa...

Helén: Tackar. Roligt med digitalkamera. Gissar att tomten kommer att få en lång och dyr önskelista från mig i år.Å jag känner mig hedrad att få en plats där. :)Kramis

Sabina: Hej gosan! Tack för det. Ibland lyckas man helt enkelt. Saknar dig med! puss och kram

Sandra sa...

Fina bilder!
Ni ser ut att haft en mysig semester!

Hoppas att det funkar bra med vardagen och jobb igen...

*kram*

CiCCi sa...

Sandra: Tack. Jo det funkar bra, men det är skönt att det äntligen är fredag. Bäst hade det såklart varit om E varit hos mig också, men jag får hålla mig till nästa vecka. kram