lördag 9 augusti 2008

Bilkoll

Nu har jag varit och tittat på bil och provkört en Skoda Fabia. En liten bil som var lätt att växla och man satt skönt. Kändes bra både på landsväg och motorväg trots att det är mindre motor än i Passaten. I like alot. Det ingick mycket i priset också, motorvärmare, extra ljus, vinterdäck, AC m.m. Och så var den ny servad. Nu måste jag bara få min bil såld om jag inte godtar skambudet jag fick hos handlaren. Så nu har jag ändrat min bilannons ännu en gång. Får jag den inte såld nu då....ja....då....då är det iaf inte fel på mig. Jag skänker ju nästan bort den.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Jag hoppas verkligen att du får den såld, så du slipper fundera mer på det.
Kram! Petra

CiCCi sa...

Petra: Det är jobbigt att behöva erkänna sig besegrad, men jag tror jag får ta bilhandlarens bud. Två har hört av sig och dom ville att jag sänkte den ännu mer. Det blir nog bra ändå. Kram tillbaka.