onsdag 13 augusti 2008

Nämen!

Jag har haft 888 unika besökare. Ska vi fira det eller?

5 kommentarer:

Helén sa...

Oj, det var ju många! =) Vad kul att man kan se det, det vet jag inte om man kan på min blogg....

Sabina sa...

Jaaaaaaa det gör vi!!

Hur då???

Kraaaaaaaaaaaam

CiCCi sa...

Helén: Ja det är ju helt otroligt. Det är Sabina som fixat det, fråga mig inte hur hon gjorde. Hon klicka lite här och lite där och sen fanns det bara där.

sabina: Hm...jag åt tårta igår kväll hos kusin Lars....hm...Jag vet!...nä förästen....hm...Vi kan väl...eh..dansa?
Hursomhelst är det skoj iaf. Det är snart dags för inflyttningschampagne iaf. Då är du bjuden. Ja M också, men han får bära kartonger så sippar du och jag på ett glas champagne..hehehe...Närå!
Kraaaaaaam tillbaka

Sabina sa...

Dansa, singstar å SPRIT blir bra=)
Hehehehe me like.
Kram

CiCCi sa...

Sabina: hehehe I know!