söndag 15 mars 2009

Hockey hockey

Hockeyskolan är slut för i år. Ett till år i skola, sen är det NHL som gäller. Hur ska jag annars ha råd? Prata med hans far om det här idag och jag tyckte han sa att han ska betala 85%...visst var det så...eller??

Hursomhelst, han var sååå duktig. Stolt mamma kan berätta att han lyckades trolla in ett mål i första och ett i andra matchen. Es lag, som för dagen hette Linköping, vann tre matcher och förlorade en. Sen blev det prisutdelning.

Det var en trött kille som jag hade med mig hem. Oj oj...trött men jätte nöjd.

(här skulle det nu funnits en liten filmsnutt från en av dagens alla målgester utförda av E. Men det ville sig inte riktigt...typiskt)

4 kommentarer:

Fresia sa...

Ska han spela i samma lag som Albin då när han blir proffs??
Kul. Det ger pengar till mor också.. Så stå ut...
Kramen

Sabina sa...

Ja jösses en sån spelare han var, hans målgester gick inte av för hackor;)
Foppa passa dig här kommer E & A=)
Kul att titta, tänk att jag är skadad redan nu, åker och tittar själv trots att det inte är mitt barn som spelar=) Heheheh, det är faktiskt så kul!!
Dessutom Cicciträff TVÅ gånger på en helg=) Yeeeeej!
Puss

Cecilia sa...

Vilken duktig kille!

CiCCi sa...

Fresia: Det hade ju kännts tryggt att veta att dom kunde ta hand om varann när deras mammor är så långt bort. Ja man kan ju önska att dom inte glömmer bort en. Kram kram

Sabina: Det var så skönt att få sällskap. Tack för det. Ja du två ggr på en å samma helg, det är ju helt otroligt fantastiskt!! Instämmer i ditt Yeeeej! Puss puss

Cecilia: Tack. Ja han är riktigt duktig den lille killen.