torsdag 26 mars 2009

Es födelsedag

Den sjunde födelsedagen var det igår för min lilla raring. Min gos. Min ögonsten. Och det är inte över helt än.
Imorgon kommer två kompisar från förra skolan hit och äter middag och på lördag blir först kalas på Barnens Djungel och sen på kvällen blir det stor middag här i lilla lägenheten. Då kommer bla Systeryster, StorE och mosters lilla älskling på besök. Det blir skoj!

Han var inte helt nöjd över presenterna från mig. Det började bra bara genom att han fick paket och skönsång av sin mamma. Då var han så här glad



Men sen upptäckte han att paketen var slut och inga Pokemonkort hade han fått. Då blev han så här munter



Tur att mor och far kom med en jätte fin cykel.



Tur också att J kom med två förpackningar Pokemonkort och en fotbollssko i plast med choklad i och med Liverpool märke på. Då vart han glad igen. Mormor och morfar kunde inte komma men paketen kom iaf och lyckan var total när det var två förpackningar till med Pokemonkort och en snygg ny cykelhjälm. Farfar och W kom också och hälsade på och dom kom med litet bandymål och bandybollar.

Tror nog han hade en hyffsat bra dag iaf.

Min lilla gos.

5 kommentarer:

Sabina sa...

Men jösses vilket ledset ansikte det var på kortet, sååå söt.
OJ en cykel det var inte illa det. Tänk att pokemon kort kan vara sååå roligt=)
Kramkram

Duracellmamman sa...

GRATTIS E på din stora dag!

Dessa Pokémonkort, vilken förmögenhet alla föräldrar får lägga på dessa. Synd jag inte visste att E samlade, slängde Linus gigantiska bar aför ett par månader sedan :-(

Kramis!

Jill sa...

Låter som han hade en mycket lyckosam födelsedag lille E. Hoppas helgen fortsätter fint för er! Kram

Mari sa...

Du får hälsa honom o gratta från oss en dag försent!

Kram

CiCCi sa...

Sabina: ja du skulle hört honom. Oj, oj, borde tagit presenterna från honom så otacksam som han var. Men det är ju bara å le. "Smile and wawe, just smile and wawe." ;-) Kramkram

Duracellmamman: Tack säger E. :-) Ja du, inte är det billigt iaf. Jag skulle också vilja komma på nåt sånt bra som kan sälja i miljoner. Hm...tänk tänk tänk som Puh skulle sagt... Kramis

Jill: Absolut lyckosam. Kul att du sa det för han beskrev sin dag som det själv. "Det är lykodag när jag fyller år för man får äta våfflor" Är alldeles säker att helgen blir bra. Mycket kalasande, precis som det ska va när man fyller år. kram

Mari: Det ska jag absolut göra. Men det får bli i morgon när han vaknar. Kramis