tisdag 3 mars 2009

En dagens

DAGENS VILL HA: Mer lön och lite oftare!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, brun stickad tröja. Strax pyamas...
DAGENS SMINK: Puder, ögonbrynspenna, mascara och consiler (stavas det så?). Vardagssmink och samma som vanligt.
DAGENS FRISYR: Flottigt och ofräscht
DAGENS HÄNDELSE: Idag var det 13 på kö på telefonen på jobbet. Stressigt!
DAGENS LÅT: Show me love, Robyn



DAGENS PLANER: Skulle ätit med J och dotter, men det blev flyttat till i morgon.
DAGENS SAKNAD: Ja låt mig tänka...hm...Någon rar...någon som börjar på bokstaven J..oväntat va!
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte träffat Mosters lilla älskling sen i fredags och då bara fem minuter. Vill gosa mer...
DAGENS SJUKA: Min elstolpe vid bilen mår inte bra. Ibland är bilen varm, ibland inte.
DAGENS DROG: Vatten. mmmm mums
DAGENS ROLIGASTE: E trivs med J. Det gör mig glad.
DAGENS FAVORIT: Eller tre favoriter från helgen. Tre hjältar som tog sig i mål på Vasaloppet. Det är stort.
DAGENS KÖP: Sallad, tomater, banan, mjölk, drickyoghurt, hårt bröd, sköljmedel, mjölk, äpplen...ja det var nog allt...nä halstabletter också.
DAGENS GODIS: Inget faktiskt. Sugen, men jag sa NEJ.
DAGENS HUMÖR: Mycket bra.
DAGENS FAKTA: Om 16 dagar är jag i London. Tjohoo!

4 kommentarer:

Jill sa...

Det fanns en del du ville ha, men framför allt genomsyrades listan av att du är nöjd och glad! =) Kram

Sabina sa...

Säger bara den kärleken den kärleken*
London, avis, JAG???
Oh nej (Säger hon å nickar.)
Puss i örat

Caesar sa...

Två veckor nu , gud va underbart det ska bli ..Och slippa Rom ett tag ;-)

"Aliquando et insanire iucundum est"

Kram

CiCCi sa...

Jill: Blir väl aldrig riktigt nöjd, men det är väl bara mänskligt antar jag. ;-) Glad däremot är mitt andra namn!! Kramis

Sabina: Ja jisses en sån baskilusk det är. Som tur är finns inget botemedel...Det är säkert tråkigt och trist och..och..alldeles, alldeles underbart. Muoahahahhahahahaha ;-) Puss på dig

Ceasar: Amantes sunt amentes! Kram kram