onsdag 20 oktober 2010

Mittendags lista

Hitta en skojig lista hos Sabina som jag genast kopierade..

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT ...

kräkas: Program där andra kräks, typ Biggest looser, Robinson, Wipeout (efter cylindern).
gråta: Sånt som är sorgligt (såklart) men också lyckligt som typ Extreme home make over, Biggest looser...
skratta: Solsidan, 2½ män, Desperate housewifes, Cougar town, Vänner, Halv åtta hos mig.
bli uppgiven: Nyheter
byta kanal: motorsport, politik och debatter
inte zappa: Desperate housewifes, Greys
gilla motorprogram: Har inte hänt ännu


SENASTE ...

äckliga lukt du känt: För ett tag sen stank det något i köket och vi fatta inte vart lukten kom ifrån men det lukta av en blandning av surt och vällagrad ost. Tog tillslut bort blommorna vi hade i fönstren och lukten försvann.
goda lukt du känt: Imorse kom mosters lilla Em på besök på jobbet. Hon luktar underbart.
gången jag kände mig lycklig: på jobbet i måndags när jag lyckades med något riktigt bra.
gången jag grät: Imorse en skvätt..
inköpet: köpte två par byxor till E idag och en julklapp (tror jag det får bli) till Em.
spanet: Eh....har inte spanat sen jag träffade J...Sanning!!
biofilmen: Toy story 3 i 3D med E och J.
palmen jag låg under: Eh...palm??
person jag velat ge en käftsmäll: kan ha varit sjukgymnasten när han gav mig akupunktur, men det var ju ett tag sen nu.

PEST ELLER KOLERA ...

gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve: Ingen mår bättre av att se den här kroppen naken, men däremot ett gott skratt när jag sjunger karaoke mår alla lite bättre av.
aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips: Chipsen går fetbort
i en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing el Helge Fossmo: Linda Rosing...kom igen nu å ge mig en svår fråga!
maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat: Mmmmmm Ernst tack...
göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: Säger Blä om båda, men jag tar det som går snabbast över, tarmröntgen då.

Så där, då vet ni...om ni undra alltså....

2 kommentarer:

Sabina sa...

Älskar listor, det är alltid lika rouligt att läsa alla saker som man tycker lika el olika;)

Hoppas du mår bra men vän.

Pussa

CiCCi sa...

Håller med dig. Jodå, jag mår bra. Hoppas du mår bra du med. kram