söndag 3 oktober 2010

Av Sabina



Denna har jag fått av min allra käraste Sabina och med den följer en utmaning. Att skriva sju! saker om mig själv som ni inte vet. SJU! Det är ju jättesvårt ju. Sa jag att det var sju? Men det är väl bara å börja...även om det blir sju helt ointressanta saker så ska det bannemig bli sju iaf.

1. Jag är mörkrädd. Jätte mörkrädd.

2. När jag gick i nian och sprang skoljoggen kom jag sexa av alla tjejerna på skolan. Minns inte hur långt det är/var, men då var jag iaf lite mer vältränad än nu.

3. När jag inte kan sova spelar jag lite teater och låtsas att jag ligger på sjukhus och typ svimmar hela tiden och tillslut så somnar jag.

4. Det jag vunnit som mest på en Triss lott är 750kr. Det var dock mammas, jag bara skrapade den åt henne.

5. Jag gråter när jag tittar på Lilla Sportspegeln eller något annat där barn är duktiga och vinner typ Wild kids.

6. Har tatuerat en Musse Pigg på höger höft. Gjordes i en husvagn på Öland sommaren 95 när jag jobbade där nere. Jag överlevde.

Näää nu ger jag upp. Jag kan inte komma på sju saker. Det står helt still i hjärnan och jag har suttit och stirrat på sjuan hur länge som helst så jag ger mig. Det går inte.

Å nu ska jag skicka detta vidare så jag gör det enkelt för mig och ger denna award till:

Alla i min blogglista.

5 kommentarer:

Sabina sa...

Titta det där gick ju bra även om det bara var sex saker, 6 st ovetargrejer till dina läsare, sa jag sex??
Mouhhahahahahahaa.
Pussa

Fresia sa...

Du kunde ha lagt till att du är världsmästare på att baka? eller vet alla det?
eller att du har gått ner massor i vikt? vet alla det?

krama!!

CiCCi sa...

Sabina: Haha, ja sex grejer är ju inte illa pinkat... Puss

Fresia: Tänkte inte på det... Alla visste nog inte det... Tack. Kramis!

Fresia sa...

Eller att du är världens sötaste?
men det är klart, det seeer dom ju på bloggen!!!

du har så många goda egenskaper Cicci så du anar inte!

kramen

CiCCi sa...

Äsch Fresia, nu blev jag alldeles generad. Du är för snäll du. Stora helg kramen på dig