fredag 22 oktober 2010

Dagens

DAGENS VILL HA: En bra dag
DAGENS KLÄDSEL: Svarta tajta jeans. jeans tunika, svart kodta, rosa scarf
DAGENS SMINK: Consiler, puder, mascara lite roge
DAGENS FRISYR: Platt
DAGENS HÄNDELSE: Bio ikväll. Ska se Hämnden
DAGENS LÅT: Pink Raise your glass

DAGENS PLANER: Bara njuta av att det är helg, å så bion såklart
DAGENS SAKNAD: Min lilla gos
DAGENS DUMMASTE: eh...inget ännu
DAGENS SJUKA: många på mitt jobb snörvlar och hostar och har feber...bara jag klarar mig...
DAGENS DROG: såg att det vankades glögg nånstans...kanske det blir en kopp om man har tur..
DAGENS ROLIGASTE: Snön
DAGENS FAVORIT: J, så underbart att vakna upp vid din sida
DAGENS KÖP: Biobiljetter och kanske nåt annat om det finns nåt att shoppa
DAGENS GODIS: Ja, kanske det blir till bion då
DAGENS HUMÖR: Bra
DAGENS ORD: Bio

2 kommentarer:

Sabina sa...

Underbart=) Låter som din dag blir kanon min saknadevän. Miss you å vill att vi ses pronto!!
Pussa

CiCCi sa...

Min bästaste och trognaste blogg läsare Sabina. Ja, kanske det är fler som läser men du lämnar alltid en kommentar. Tack vännen. Den blev braisch. Å den är inte slut än ju. Ja nu måste vi få lite egentid snart. Massor med kramar.