onsdag 27 januari 2010

Inte långt kvar nu bara jag å du...

Nu är det snart dags så jag vill bara göra er kära besökare beredda på att jag inte kanske har samma tid att uppdatera och hälsa på er på ett tag. Men så snart internet är igång och tid finns så ska jag återkomma. Lovar.

Idag kom så snön tillbaka. Ja den har ju inte varit borta, men som vanligt när det snöar och blåser på den här sidan av Sverige så blir det kaos. Men tar man det bara lugnt så går det. Dock struntade jag i att lämna min gos till sin pappa. Det är ju ändå en bit att åka ut på landet och där är det många åkrar som gör att det lätt blir drivor på småvägarna när det blåser. Pappan sa att han kunde vänta till imorgon.
Så nu sitter jag och E här och tittar på Robinson. Ja jag vet att det är sent och han borde sova, men det är lite sovmorgon imorgon så det går nog bra ändå...kanske...Å så blev han lite lessen för att det varken blev pappa eller McDonalds ikväll efter hockeyträningen. Så han ville inte sova. Då är det ju bättre att sova när man är riktigt trött...eller...hm...

Packningen och städningen går bra. Inte mycket kvar alls. Känns bra. Är dessutom ledig på fredag så jag har en extra dag att fixa på.

Soon to be sambo!! Igen. Det känns så bra och väldigt spännande.

Vi ses snart igen vänner!

Kramar på er

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh va spännande, måste kännas hur pirrigt som helst :)

Kram till dig vännen,

Londongirl sa...

Varma kramar och lycka till önskar jag dig med ditt nya liv! :-)

CiCCi sa...

Jenny: Nu börjar pirret lägga sig lite, men det har varit pirrigt. Kram tillbaka

Londongirl: Å tack, dom varma kramar värmde. Skickar ett par tillbaka.