måndag 8 februari 2010

På besök

Sitter på jobbet och har inte riktigt börjat jobba än så jag busar lite och passar på att skriva ett par rader så ni iaf får ett litet livstecken.

Det är långt ifrån klart i det lilla radhuset, men det börjar arta sig. Det står kartonger nästan överallt, men mycket har vi ju lyckats packa upp också. Varje kväll är det nånting att göra så det kanske är bra att internet fortfarande inte ens är beställt.

Älskar min sambo och det känns toppen att bo ihop. Att få somna ihop och vakna ihop varje dag och inte behöva fundera på när det passar att ses nästa gång.

Har ju en gavel "lägenhet" och har bara en granne. Dom har vi än så länge inte hört nånting av. Skönt.

Nu vet ni att jag lever och jag återkommer med uppdateringar så snart jag kan.

5 kommentarer:

jennie o sa...

härligt cicci! det låter toppenmysigt!
kramelikram

Sabina sa...

Låter sååå mysigt Ciccidarling, sambos;) Aaaaaaaaa skriker jag högt å nyper mig i kinden. Det är så att glädjtårar vill komma å jag är så glad att DU e lycklig vännen.

Ser fram emot att komma förbi och kolla på ert radhus;)

Pussa

Londongirl sa...

Åh vad roligt Cicci! Så mysigt att ni har flyttat ihop och ni alltid kan somna ihop och vakna tillsammans....all denna vardagslycka är du så väl unnad efter din tid ensam!!!

All lycka till er!

KRAM!!!

CiCCi sa...

Jennie: Det är det. Kram kram

Sabina: Å goa du. Du är såååå välkommen, any time! PUss

Londongirl: Det är lycka på hög nivå. Så härligt att få lite ro i kroppen. Tack. Kramis

Heléne sa...

Härligt!!