måndag 17 november 2008

Tack Systeryster

Vilken bra helg och vilken härlig present.

Vi började lördagen med att strosa på Stockholms gator och tittade in alla julgrejer som nu börjar fylla hyllorna och skyltfönstren. Är på jakt efter en plastgran och har kommit fram till att det blir en lite billigare modell från plantagen eller Ica Maxi kanske. Sias granar är fantastiska, men ack så dyra.

Sen blev det Spa. Helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Mmmmmmm fantastiskt! Kändes som om jag gick lite luftigare och lättare efteråt. Sen middag och mys i soffan. Fick äntligen känna små sparkar från mosters lilla älskling. Tänk att han/hon snart kommer ut så jag får klämma lite på riktigt. Längtar.

Söndag morgon vaknade jag tjugo över åtta! ÅTTA!! Herregud, sovmorgon utan några avbrott. Så skönt. Det blev en slö förmiddag med repriser på tvn. Sen begav vi oss ut i regnet. När regnet bytte skepnad till snö hade vi hunnit ner till Hagaparken. Där blev det brunch på Hagaforum. Satt där och myste i ca en å en halv timme, sen begav vi oss hemmåt.

Sov kvar till idag och har blivit sååå bortskämd. Önskar alla hade en syster som jag har.

Tack systeryster, you made my helg!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hejsan! Vilken fin blogg du har!
Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!
Förresten - om du vill få gratis presentkort klicka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 .
Det funkar verkligen!
Ha en bra dag!
Kram Kram

CiCCi sa...

Hej och välkommen Lisa. Tack för komplimangen. Alltid lika roligt när någon nya får intresse för min lilla blogg.

Annika sa...

Åååhh vilken UNDERBAR syster du har!!! Vad skönt att Ni fick en så härlig helg tillsammans på tu-mand-hand!!!


kramis