söndag 2 november 2008

Igår fest, idag betonghjälm

Igår var det maskeradparty hos vännerna D och M, eller Spike och Kat van D (Miami ink) som deras namn var för kvällen. Riktigt kul. Kände mig som typ tjugo igen. Det var hög musik, god dryck och en massa kändisar, precis som en riktigt bra fest ska innehålla. Röda mattan var utrullad och alla var där. Batman, Ceasar, Paris Hilton, Pink, Jake i Blues brother, Per Gessle, Cameron Diaz, 2*Elvis och många fler. Bara Fredrik Ljungberg saknades...Undertecknad var för kvällen iförd ett svart tajt fodral och kattmask, kan ni gissa mitt namn? Önskar jag hade en kamera så hade ni fått se en massa smaskiga bilder.

Det var länge sen jag hade så kul för jag har träningsvärk i hela ansiktet efter allt skrattande. Kan ha varit för mycket av den goda drycken vin också och att jag inte la mitt söta huvud på kudden förrän tre i morse. Började spinna riktigt snabbt kan jag lova. Å så fick jag fina komplimanger. Ceasar, precis vad mitt onda hjärta behövde få höra. Inte för att jag är redo för något manligt sällskap, men det är alltid lika mysigt att få höra att någon gillar en.
Vakna hundra gånger men gick inte upp förrän tio. Grannens söta bäbis har gråtit konstant sen sju tror jag. Undrar hur hon har det där inne.

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen och har tvättstugan men jag skulle mycket hellre vara ute i det fina höstvädret. Hoppas jag hinner med det också.

Precis detta hade D på sig igår. Se och njut!

11 kommentarer:

Sabina sa...

Låter som en toppen kväll tycker jag=)
Men du vilken av alla tröjor hade han på sig D???
Han visade ju iaf 3 st, el var det bara kalsonerna han hade på sig.
Hehehhee.
Kraaaaam

Sabina sa...

Ja just det...
Holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday, holiday!!
=)=)=)=)=)=)=)=)=)
Puss

CiCCi sa...

Den sista hade han tryckt upp. Så han hade den, kalsonger och cyklop. Jätte roligt!
Hahahaha, jag ser att du över din engelska, duktig flicka! :-)
Puss och kram

Sandra sa...

Låter som en himla kul fest!

*kram*

Annika sa...

God Morgon

Du är utmanad... läs mer om utmaning på min blogg,

Trevlig dag!

Och såklart är din utmaning antagen... kommer senare ikväll.

Trevlig dag!!

kramis

Jill sa...

Läser mig till att du hade en lika bra lördagskväll som jag! Det är roligt när det blir en riktigt lyckad fest och alla släpper loss.

Prinsessmamman sa...

Tack!! Den är ju underbar! En av de filmer man kan se hur många gånger som helst!!

Det Mörka Hotet sa...

"...svart tajt fodral och kattmask...": jo, man tackar! ;-)

CiCCi sa...

Sandra: Det var det. Jag lovar! Kram

Annika: Dubbelt trevlig dag till dig med. Jag ska genast kila in till dig och se vad det kan vara för spännande.
Kramis

Jill: Ja det var en väldigt trevlig och lyckad kväll. Önskar det hände lite oftare.

Prinsessmamman: Jag håller med dig. Det finns ett par såna som man gärna köper och ser om och om igen.

DMH: jojo, det var klös i mig skulle man kunna säga. Mjau

Anonymous sa...

Hej tjejen,
Sitter nu på nya jobbet och hinner surfa runt lite, alltid kul att få läsa lite om er..
Hoppas att det är bra med dig och tack förresten för senast!
Tråkväder och mörkt när man ska hem på dagarna, usch usch usch..
Ha det så länge, kramen Marie

CiCCi sa...

Marie: Visst e det trist med vädret. Hoppas du har det bra på nya jobbet och att du trivs. Stort tack själv för senast. Det var så trevligt! Mår väl så där, men i morrn är det onsdag. Tjolahopp!