söndag 17 maj 2009

Oj, en sån natt, morgon och dag

En skön dag avslutades på den lilla pizzerian i det lilla samhället. Hade ringt mina vänner och frågat om dom ville komma och umgås en stund, men jag för sent ute. Alla var uppbokade så det blev en middag med Caesar och hans syster och familj och det var så trevligt. Sen gick vi hem till några vänner och tittade på schlagern innan vi vinglade hem mot min lägenhet.

Blev kanske lite för mycket dryck för fröken. Men har man åldersångest så får man kanske bete sig som en fjortis nångång ibland iaf. Trodde nästan att Caesar skulle lämna mig som jag bar mig åt, men han stannar kvar. Å han älskar mig fortfarande. :-)

Vi var fyra som satt på min balkong enda tils solen gick upp igen. Somnade efter sex! och sov till elva i morse. Borde kanske sovit lite längre, men jag får ta igen det inatt istället.

Nu har jag fixat vitchokladmousse till kvällens middag hos Caesars mor som ska firas och så blev det visst städat och nya sängkläder här. Jag är verkligen sjukt städgalen.

5 kommentarer:

Sabina sa...

DU är verkligen sjukt städgalen=) Önskar sååå att du kunde smitta av dig på mig, bara en aning.
Skönt att höra att du hade en underbarkväll trots bristen av dina vänner som tråkade ur. Jag var på väg ett bra tag, men insåg att det inte skulle gå. Yrseln, illamåendet & huvudvärken är kvar även idag, DAMN!
Jag bara måste må bra i morgon då det är jobb igen, men denna vecka är det ju en kort en=) Å på torsdag är det fira sötaste kompisen=)
Super fint kort på fejjan, you look loveli, Som vanligt förstås.
Puss puss puss

Fresia sa...

Vore lite najs att vara städgalen (tror jag). Eller?
Hoppas du fick vila upp dig sen.
kramen

CiCCi sa...

Sabina: Inge kul å må så illa. Hoppas du mår bättre nu iaf och att du är piggelin på torsdag. Puss puss

Fresia: Det är konstigt nog väldigt najs. Vila gjorde jag ju på lördagen ju. ;-) Kram kram

Monica sa...

GRATTIS IDAG PÅ DIN ALLRA EGNA FÖDELSEDÁ!!!
KRAMAR I MASS!

CiCCi sa...

Monica: Tack gums, Tack för skönsången idag. Kramis