torsdag 7 maj 2009

Lite mer om mig

1. Hur gammal är du om fem år? Hjälp! 38 år, huva...
2. Vem var den sista du träffade? Min lilla gos E som nu sussar sött i sin säng.
3. Hur lång är du? 166 står det i passet.
4. Vilken var den senaste film du såg? Gran Torino, med pappsen i tisdags.
5. Vem ringde du senast? Mamma, men hon svara inte.
6. Ditt senaste sms och till vem? Till J " Å jag saknar dig hjärtat"
7. Vad är helgens planer? 12 timmars till Åland på lördag, Söndag blir nog lugn..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I tisdags.
11. Vilken ögonfärg har du? Grå-blå-brun-gröna.
12. När vaknade du idag? Först halv tre, sen fyra, sen fem, sen tjugo över fem och tillsist tjugo i sex.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Eh...hm...hemma tror jag. Med sällskap.
15. Vilken plats föredrar du minst? Kan inte bestämma mig, gynokologstolen eller tandläkarstolen...hm...Jag säger båda.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Ingen aning faktiskt. Har slutat tänka så långt...
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker.
18. Vad fick dig att skratta senast? En rolig kund.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har en Eric Gadd nånstans, Do you belive in Gadd.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Lånad bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nattlinne/pyamas när jag är ensam, utan när jag har sällskap ;-) .
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre att sova på och fem prydnads.
23. Hur många landskap har du bott i? 3 (om man ska räkna med sommaren på Öland).
24. Har du någon gång spytt på någon? Inte fysisk.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Ja, absolut. Vad vore livet utan sällskap..Booring.
27. Vilken är din favoritglass? Oj...svårt...glass med chokladöverdrag typ Magnum eller daimstrut.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sätta in 500 000 på SevenDay sparkonto för dom har galet bra ränta ;-)och sen shoppa upp resten och leva gött en stund.
29. Tycker du om kina mat? Jorå.
30. Tycker du om kaffe? Med en skvätt Dooleys, whiskey eller konjak i så..
31. Vad dricker du till frukost? Te.
32. Sover du på någon särkskild sida? På vänster sida oftast eller rygg.
33. Kan du spela poker? Ja (inte Texas holdem).
34. Tycker du om att mysa? Mmmm love it.
35. Är du en beroendemänniska? Jajamensan.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, men jag vet ett par iaf.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Yes.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej å tack å lov för det.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning.
42. Äger du dyra smycken? Det tror jag inte.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Något onyttigt tyvärr.
45. Vem är den roligaste människa du känner? Sabina.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på handleden efter att jag körde omkull på inlines.
47. Vad har du för ringsignal? Kandiman (Sony Ericsson).
48. Har du något klädesplagg kvar från när du var liten? Just nu är dom hos Mosters lilla älskling. Fatta vilken kvalitet!
49. Flirtar du mycket? Nä det tror jag inte.
50. Var togs din profilbild? På en haloween fest i höstas hos M och D, jag var catwoman.
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig testat, men jag kan baka räcker inte det?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Bitterfittan" av Maria Sveland (just nu läser jag "Att välja glädje" av Kay Polack).
54. Läser du dagstidningar? Oftast på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men en gång i månaden dimper Allt i hemmet ner i brevinkastet.
56. Dansar du i bilen? Eh...hur skulle det gå till...gungar lite med huvudet kanske.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några telefonnummer.
59. När var du i kyrkan senast? I december, julkonsert.
60. Vilka personer utmanar du? Jag säger som Sabina (som jag snodde den här av) sa, Alla!

Sådär, då vet ni lite mer om mig.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Mouhahahah skrattar jag gott=)
DOM är bra roliga dom här listorna å dom som skriver ÄNNU roligare=)
Å du Tack för komplimangen;)

Men just det, ska du på kryssning i helgen??
Utan mig??
Buhubuhu.....
Berätta=)

Pusspusspuss

Tommy sa...

Inget nytt. :)

CiCCi sa...

Sabina: Jamen bara en tolvtimmars med hela Js familj. Bara blåsten vill lugna ner sig lite. Puss puss

Tommy: Nope.