söndag 24 maj 2009

Ny profilbild och träning

Har bytt bild. En bild som togs dagen då jag var i Malmö för Viktväktarnas räkning. Det var så kul att bli plåtad och få visa upp sig så jag ska nog bannemig anmäla mig till en sån där statistsida. Kan ju vara gött med lite extra inkomst ibland. Ifall dom söker nån med kort hår och lite snea tänder alltså.

I torsdags hade jag kalas och då var det fullt hus här. Kan ju tro att jag fyller jämt så mycket fina presenter som jag fick. Av mamsen och papsen fick jag bla en anmälan till tjejmilen så nu blir det hårdträning i sommar igen. Härligt! Skönt med mål att se fram emot. Ska ju först springa vårruset i Uppsala den 1 juni. Den här veckan har det dock blivit lite siåså med träningen. Har liksom inte haft tiden. Känner i kroppen att det absolut är dags för en springtur idag. Hoppas E är sugen på en cykeltur på eftermidagen.

Tack alla som var här i torsdags och grattade och mumsade i sig alla kakor, bullar och tårta. Och stort tack till alla för alla fin fina presenter. Ni alla är toppen!

Speciellt tack till Caesar som diskade allt efteråt. Bättre diskmaskin får man leta efter. Den här modellen kan man ju pussa på emellanåt också.

Tack också till StorE som fixade den trådlösa uppkopplingen. Nu kan jag sitta varsomhelst i lägenheten utan sladd och det är ju så lyxigt. Tom på toa...som nu...hihihi

Skön söndag på er!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Så fin profilbild :) Och jösses, vet inte varför men fått för mig att du bor mer söderut än i Uppland där jag också bor :D Kul!

Jag är också sugen på vårruset men i år har tiden inte räckt till så kanske lagom att anmäla mig till nästa år och ha det som träningsmål!?!

Låter som om du haft en underbar födelsedag :) Massor med grattis kramar igen! /Jenny

CiCCi sa...

Jenny: Tack tack!! Vad lustigt att du fick för dig det. Har bott omkring rlanda hela min uppväxt förutom ett par år i gymnasiet i Malung. Efter Viktväktarna är det ganska bra för mig att fortsätta sätta upp mål så jag håller vikten. Å det är ju så kul att delta i dessa lopp. Gillar Uppsala bättre än Stockholm när det gäller Vårruset. Hoppas vi ses nästa år då. ;-) Kram