lördag 16 maj 2009

En Dagens

I väntan på något bra att skriva.

DAGENS VILL HA: Förmågan att ligga kvar i sängen och inte känna mig rastlös.
DAGENS KLÄDSEL: Nu bruna mysbyxor, rött linne. Senare nåt lite mer festligt.
DAGENS SMINK: Inget för tillfället, har ju ganska precis vaknat...för två timmar sen
DAGENS FRISYR: Otroligt morgonruffsig nu. Lite spray i så är det fixat. ;-)
DAGENS HÄNDELSE: Ska äta lite gott på Laggen och fira lite födelsedag i förskott. Kom dit vettja om ni har lust.
DAGENS LÅT: La Voix Marlena Ernman. (Tror dock inte på någon höjdar placering)



DAGENS PLANER: Låta Caesar sova en stund till (herregud klockan är redan halv tio!), äta frukost, gå till Villa fritid och kolla på utemöbler och grill till Caesar, kanske handla och förbereda 20 vitchokladmousse till Caesars mammas födelsedags middag i morgon och avsluta dagen med ett glas vin och en middag på Laggen...kanske det blir ett par glas vin..om jag har tur
DAGENS SAKNAD: Min E
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte har en cd station i datorn så jag kan kolla bilderna från plåtningen jag gjorde för Viktväktarna.
DAGENS SJUKA: Precis när jag skrev det ringde mamsen och hade skickat över alla bilderna till min mejl. tjohoo!! Kanske det kommer något bildbevis sen.
DAGENS DROG: Vin och kanske, kanske en cigg om jag nu inte låter det vara..
DAGENS ROLIGASTE: Att få vara tillsammans med Caesar och sen träffa vänner
DAGENS FAVORIT: Caesar
DAGENS KÖP: Får se vad det kan tänkas bli...
DAGENS GODIS: Ja tack, choklad kanske...
DAGENS HUMÖR: Än sålänge bra
DAGENS FAKTA: 3 dagar kvar, sen är jag ett år närmare pension

4 kommentarer:

Sabina sa...

Oh så trevligt med en dagens=)
Låter så mysigt att käka på laggen, M sa "åk själv du, ska kan du få vara lite ifred".
Planen var yeeej absolut, nu är jag så yr så jag tror jag kommer kräkas när som helst, vad är det som händer med mig??
Å jag som är snygg i håret nu=(
Puss

CiCCi sa...

Sabina vännen: Ta hand om dig. Du har bara ett liv, kom ihåg det.
Hade gärna haft dig där, men det kommer fler gånger. Krams

Sandra sa...

Jag fick dig hem i brevlådan häromdagen :)

Lite kul att se dig liggandes där... Supersnygg bild!

*kram*

CiCCi sa...

Sandra: Vilken kul bild jag fick i huvudet när jag läste din kommentar. Tack! Kramis