måndag 4 maj 2009

Mosters lilla älskling



Ville bara dela med mig av en bild av Mosters lilla älskling. Snart fyller han tre månader och han är bara så go. Har tänkt ta med honom hem flera gånger, men konstigt nog har jag inte lyckats än. Tycker att hans föräldrar är bra kinkiga. Men det är klart, jag har ju inte det där viktiga, maten.

Han säger inte så mycket och han gör inte så mycket. Han ligger där och ler sött på sin filt, säger till när han blir hungrig och när det är dags att byta blöjan. Och han jollrar lite ibland.

Saknar honom så fort jag går och längtar tills vi ses igen.

10 kommentarer:

Olle sa...

Naaaaw! Sicken gla´ liten gofis=)

CiCCi sa...

Olle: Men visst är han. :-)

Jennie sa...

tjenixen! visst e det härligt att va moster! kan tala om att jag blev faster igen förra veckan å de e inte så tokigt de heller! ;) en liten tjej som ska heta Erla!
allt e bra här, det blir bara grönare för varje dag som går å kärleken spirar, toppenunderbart! härlig tid det här!
må så gott (det ser jag ju att du gör!) kram&puss

Marita sa...

Å vad du är go lillstrumpa! A saknar dig massor så snart du åkt ska du veta.
Puss puss!

Caesar sa...

Vilken fin bild...puss

Londongirl sa...

Men vilket litet charmtroll! Man bara smälter av det där leendet! :-))
Hjälp så söt!!!

kram

Sabina sa...

Ääääääntligen=) Va glad jag blir=)
En riktigt söting;)
Kan tänka mig att man kan pussa ihjär sig på dom goa kinderna.
Kramkram

CiCCi sa...

Jennie: Ja det är så härligt just nu. Härligt å vara moster och vara kär och leva. Å vilket fint namn hon får. Skönt å se att du mår bra. Kramis

Marita/Systeryster: Klart han gör! ;-D Kramar till er

Caesar: Fin bild på ett fint motiv. Snart sitter den tillsammans med dig på min kärleksvägg. Puss puss

LondonGirl: Visst gör man. Han är så charmig som han ser ut. Kram

Sabina: Den som vänter på nåt gott...;-) Man får ju passa på å pussa på honom nu när han inte kan säga emot och det är bara hur gosigt som helst. Kraaaaam

♥ ♥ ♥ bambi bantar med cambridge just nu ♥ ♥ ♥ sa...

Åh vilken sötnos. Och tro det eller ej.. dom blir bara sötare och sötare! :)

CiCCi sa...

Bambi: Trevligt med ett nytt ansikte. Välkommen in. Fast ju äldre desto kaxigare. Men säg inget till systeryster. ;-) Välkommen åter.