måndag 29 december 2008

Allt flyter



Ikväll har jag varit på bio. Först en dag på jobbet och sen bio med Systeryster, StorE, mor och far. Såg, som ni kanske förstår, Allt flyter. regi Måns Herngren. En mycket bra film så om ni sitter där och funderar på att se den så kan jag varmt rekomendera den. Boka biljetterna redan idag vettja.

Å jag säger bara Jonas Inde. Vilken tur att han inte dog den där dagen då han var less och bara kunde tänka; "hoppa, hoppa, hoppa", eller vad man nu tänker om man ville avsluta livet lite tidigare.
Tycker han gjorde helt rätt när han bröt upp från Killing gänget. Inget ont om dom, men han är väldigt bra som "riktig" skådis. (Iaf om jag får säga vad jag tycker. Jag är ju ingen riktig kritiker)

Så har ni bokat biljetter än? Nämen seså, gör det nu.

3 kommentarer:

Annika sa...

Ska boka, boka... hmm... måste ju ha barnvakt först :-D Kanske kan du komma o leka med Guldklimparna under tiden :-D

Kramis!!

CiCCi sa...

Annika: Jag kommer! Gärna! Kramis

Annika sa...

Önskar Dig ett underbart Gott Nytt År!!!