tisdag 25 augusti 2015

Dags igen

Here we go again. Så, då fick ni det både på svenska å engelska.

Men nu är det verkligen dags igen. Tillbaka till Viktväktarna å bli kvitt hetsätning å bulimivarning. Måste för att må bättre. Svettig å ständigt trött. Ont i ryggen. Sen är det ju en bonus om jag slipper köpa nya kläder till mig själv. 

Å den här gången ska jag bannemig lyckas. 6 kg till mål ungefär. Kanske 8, men jag börjar med 6kg. Inte så mycket, jag vet. Men jag behöver hjälpen. 

Tappade det helt under sommaren. I våras nådde jag nästan målet. Bara ett kg ifrån, men jag gav upp lite. Tyckte liksom att det räckte. Hade ju nått målet att känna mig snygg till 40 årsdagen. Nästan helt framme. Men jag blev så frustrerad att jag för alltid behöver tänka på vad jag äter. Alltid!

Men så är det, bara å acceptera. 


2 kommentarer:

Sabina sa...

DU är alltid fin min darling. Oavsett ngr extra kg. Men förstår helt vad du känner. Är ju kind of i samma situation där. ❤️
Du är duktig som försöker iaf. Å du va fantastiskt vacker på din 40 års dag. Love U.

Kraaaaaamar.

CiCCi sa...

Hade jag mått bra hade jag inte tänkt på det, men målet är att må bra. Tack älskling. Kände mig snygg å pigg. Som typ 25. :-)

Love U too!!