måndag 1 november 2010

Emmy Cecilia

I lördags döptes min systerysters lilla dotter. Allt gick bra förutom att Emmy inte alls gillade när orgeln började spela. Hon vart så lessen så fort vi gick in i kyrkan och så fort det skulle sjungas psalm, men annars så var hon nöjd.



Sötaste storebror A var så finklädd.



Sen blev det fika. Det fanns massor att äta som vanligt och även en tårta. Jag hade bakat tårtan och var nöjd med resultatet.



Det är så underbart att ha två så fina gudbarn att få gosa med. Skulle vara mysigt att få bli mamma igen, men när man har en egen underbar liten gos och två små underbara systerbarn som man kan få rå om ibland så känner jag mig ganska nöjd ändå. Ja å dessutom har jag ju en tonåring ibland också som man kanske inte gosar så mycket med men som ger mig så mycket annat.
Jag har dom bästa barn man kan tänka sig.

4 kommentarer:

gaspode sa...

Naaawmen tå töta små tossingar då =)

CiCCi sa...

Du menar dom rosa runt tårtan va? ;) Kram på dig!

Sabina sa...

Jösses Bejbi vilken tokfin tårta, nu vet jag vem som ska få göra mina tårtor framöver, ja å det är inte coop:)

Sötisar är dom alla tre, ja även fyran är söt, men henne ser man ju inte till så ofta;)

Ha en bra dag i morgon då gudmodern.

Kramkram

CiCCi sa...

Sabina: Tack honey. Anytime bejbi, jag göra tårta till dig anytime. ;)
Ha en bra dag på jobbet. Kram