onsdag 24 november 2010

Burr

Det blåser snålt där ute. Kallt och snöigt. Då är det tur att man har varma kläder och tak över huvudet.

Imorgon är jag ledig från jobbet och ska vara hemma och feja! Jag vet, jag är knasig, men måste man bara ta ledigt när man verkligen ska göra nåt. Jag tycker att om man har lite semester att ta ut och bara vill vara lite ledig istället för att stressa, då borde ingen höja på ögonbyrnen. Jag ska städa och ställa fram adventspynt. SÅ det så.




type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />


            
            
            
            

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Du gör helt rätt. Man ska använda semesterdagarna till det man känner att man själv vill göra.
Mamma

CiCCi sa...

Någon som förstår mig. :-) Tack mamma. Puss

Sandra sa...

Åh så härligt att bara vara ledig en dag sådär!

Det skulle jag gärna också vara...

Kram!