fredag 19 november 2010

Nedräkning på allvar

Igår var jag till min underbara frisör A och gjorde mig fin. Så skönt att få bort en del av lockarna och se något hyffsad ut i håret igen. Bra för självförtroendet.

När jag sen skulle gå så bokade jag direkt en ny tid och gissa om jag blev lite smått stressad när jag upptäckte att det är fem veckor kvar till jul. FEM!

På kvällen köpte jag en back julmust, Apotekarnes såklart, och kunde bocka av en sak från att-göra-innan-24-december-listan.

Å i helgen blir det stora julstädningsröjet. Här ska fejas!

Åååå vad jag älskar den här tiden.





type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />


            
            
            
            

2 kommentarer:

Sabina sa...

Ååå jag med bara tokälskar den här tiden. Å du kommer bli såå stolt över mig, då jag faktiskt har handlat en stor del av min julklappslista klart redan;) Å det är inte ens december;) hehehe.
Ses i morgon snäckan.

Pussa

CiCCi sa...

Sabina: Det såg jag på din blogg att du hade. Du är så jätteduktig. Nu ses vi om bara typ en halvtimme eller så. Kramar