fredag 13 augusti 2010

Sov som ett barn

Vaddå sov som ett barn. Vad menar dom, att barn sover bra. Dom är välkomna hit så får dom se på barn som sover. Ha!

Det är ju såklart inte bara jag som då inte får sova. Självklart E eftersom han jobbar mer på att vara vaken än sova, men även J. Igår natt gick han tillslut å la sig i sin dotters rum (hon är inte här). I natt går inte det. Så nu ligger han också vaken i vår säng och kan inte somna om för han bara ligger å väntar på att bli väkt igen.

Ja jag är snart helt galen. Jag orkar inte vänta tills han är tio eller tolv för att jag ska få sova en hel natt.

Trodde inte heller att jag nånsin skulle säga högt att det är skönt att E inte är här varannan vecka. Men då får jag åtminstonde sova.

GALEN!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

CiCCi sa...

Tack. Kramar tillbaka