tisdag 17 augusti 2010

När jag har bestämt mig

Nu jäklar får det faktiskt vara nog. Jag tror jag gått upp 7 kilo på ett år. Har ingen egen våg så jag är inte helt säker, men jag nästan tror det. Kanske kan det vara 8 också. Varför gör jag så här med mig själv. Kläderna börjar ta slut och självförtroendet med. Det är trist att det går så fort upp.

Har ändå haft kul under tiden. Å en massa gott har jag ätit. Och druckit.

Jag vet vart jag ska gå och det är dags att gå dit med svansen mellan benen.
Kan inte fatta att jag såg ut så här för två år sen. Och tillbaka dit ska jag. Baskemig!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Kanske är det lite skillnad när man ser det så där svart på vitt, men darlingen du är skit snygg även om du väger 10 kg mer än då, så det så.
Pussa

CiCCi sa...

Sabina: Å tack gums. Har varit utan socker sen i måndags och mitt humör är bedrövligt. Är så lättretad. Bara jag tar mig förbi det värsta så ska det nog gå av bara farten så är jag där igen.Å du honey är lika snygg som vanligt. Kramisar