fredag 13 augusti 2010

Det finns värre saker

Men va fan gnäller jag egentligen om. Det finns dom som inte kan få barn och som gladeligen skulle sitta upp alla nätter bara dom fick uppleva det underbara med att få barn. Eller dom som får sjuka barn som sitter uppe och vakar nätterna igenom.

Nu låter det åtminstonde som att J somnat och kanske Es andetag börjar bli lite tyngre. Om jag låter datorn stå på så kanske han tror att jag sitter här fortfarande.

Kanske kan jag chansa på lite sömn och vila för min stackars onda kropp....sen får jag ju sova i fem nätter utan att bli störd...Det finns ju värre saker

2 kommentarer:

Sabina sa...

Det är sååå svårt att tänka så när man är sjukttrött å man bara vill sova. Sen vill man ju att detta underbara lilla liv E ska förstå att ingen försvinner i från honom bara för att han sover lite. OcH att han mår mycket bättre å känner sig gladare på dagen sen om han sovit gott på natten och så även mamma.
Starka tjejen. Puss på dig.

CiCCi sa...

Du är verkligen bäst på att förstå och på att peppa. Skönt å ha dig när det kniper, men även när allt är toppen. Love ya. Kramar