tisdag 24 augusti 2010

Sjukgymnasten

Idag var det dags igen och jag behövde det verkligen. Fick lite akupunktur och lite hjälp att lägga ryggraden i rätt läge igen. Har haft ondare sen i fredags och idag var det nästan onödigt att jag var på jobbet för jag satt mest och gjorde ingenting. Fick nya bord på jobbet som är höj och sänkbara idag. Äntligen. Ser fram emot att få stå och jobba. Nu hoppas jag så att det kan hjälpa till lite och göra min onda nacke och rygg lite mindre ond.

Så just nu känns det lite bättre igen. Akupunkturen börjar visa goda tecken.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jag vet hur det känns nu att ha riktigt ont i ryggen.
Har varit på massage idag å jäklar, det känns som jag blivit överkörd av en lastbil på ryggen alltså;)
Pussa

CiCCi sa...

Men det är ju skönt ju...att bli överkörd...hehe. Massage is the shit.