tisdag 4 juni 2013

Hejdå maj

Hej hej Juni! Redan sommar och vilken inledning det blev på sommaren. Strålande solsken och varmt, varmt, varmt. Idag är det dock annat, men det kan ju vara skönt med en dag att kunna andas på och inte svettas hela tiden. 

19 maj blev ju jag lite äldre och så även Vanessa. Hon bidde tio månader. TIO!! Varför går tiden så fort för. Snart är det dags att ta fram alla tomtarna igen liksom. Jösses.
Hon är full av bus och man får passa henne hela tiden nu. Känner mig aningens trött och sliten, men så får man ju vila ibland. Inte så ofta, men ibland. Hon har haft lite feber i helgen vilket inte vart lättare av värmen ute och igår syntes två nya tänder uppe. Misstänkte att det var det som spökade eftersom hon inte hade några andra symtomer. Hon kryper fortfarande och kan stå själv några sekunder. Och vinkar gör hon till alla hon träffar. En liten gladis.

Å i lördags fick jag lämna hemmet och åka iväg till Märsta för att se min älskade Eric Gadd uppträda. En hel timme spelade han. Alldeles för kort tid. Men det vi hörde var riktigt bra. Lite tråkigt att det inte kom något från den nya skivan, men det verkade som på publiken att ingen ville annat än å höra alla gamla goa hits. Jag hoppas jag kan gå på Grönan senare i sommar när han kommer dit och att han då vågar spela lite nytt också.


Inga kommentarer: