onsdag 26 juni 2013

Fortsättning på förra inlägget

Tog ett tag innan jag kunnat svarat på era kommentarer för gissa vad jag gjort? Jo jag har STÄDAT! Nu är alla fönstren putsade och vårt sovrum och Eriks är skinande rena. Trots strålande sol igår valde jag att vara inne och städa. Får ju tänka att Vanessa inte kan vara ute i solen ju...Skön känsla är det iaf när man börjar få ordning, men jag är inte riktigt klar än, men snart.

Och jag har tänkt lite på det jag skrev i förra inlägget. Det gäller nog person och inte man. Ibland skulle jag vilja vara en sån person som inte bryr mig, inte märker att det är skit under fötterna. Det måste nog inte vara en man som inte märker såna saker. Utan det finns nog personer som inte märker sånt. Unga som gamla, män som kvinnor, sjuka som friska. Att bara kunna slappna av och bara vara och inte bry sig.

Och givetvis är han bra på annat han jag bor med och givetvis har jag också mina brister och fel.Men just det där med städningen kan verkligen vara något som jag kan irritera mig på, att det är bara jag som bryr mig.

Inga kommentarer: