söndag 26 maj 2013

Mamma

Har firat min allra käraste mor idag. Känner mig så dum bara som lät henne göra maten. Jag gjorde iof salladen, men ändå. Men mammas lasagne blir inte lika god om någon annan gör den. Helt gudomlig.

Älskar dig mamma. Fina underbara vackra starka mamma.

Erik ringde och sa grattis.
Å när jag kom hem stod en fin orchide och ett presentkort på H&M å väntade från Vanessa. Tänk vad bra jag har det.

Min syster hade uppmärksammat att min mamma firade sin 40 åriga morsdag. I 40 år har hon övat. Inte konstigt alls att hon är så bra på det. Själv har man ju en bit kvar. Men elva år som mamma är inte illa det heller.

Älskar er mina underbara barn. Ni är så viktiga för mig.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Tack för de fina orden. Kan bara säga att jag är så lycklig över att ha fått vara mamma till två så underbara döttrar. Visst har ni ibland satt mitt tålamod på prov, precis som alla andra barn, men det är stunder som man glömmer. Det fina uppväger allt.
Sen har jag fått vara mormor i 11 år till 4 underbara barnbarn och det är stort. Kram

CiCCi sa...

Va! Vi...tålamod på prov...det kan jag väl aaaaldrig tänka mig ;-). Det har du klarat av galant.
Kraaaaam