söndag 27 februari 2011

Packdag

Är så stolt över Allra käraste syster som lyckades få med sig 5 par byxor och två tunikor från butikerna på Stinsen igår. Hon var såååå duktig och för att inte tala om liten rar Emmy som trots lite feber var så glad hela tiden.

Kom hem med ett par baggy jeans från Lindex jag med och dom är grymt sköna att bara slöa omkring i en söndag som denna. Har lena nyvaxade ben också så jag känner mig nästan snygg. Toppen. Tråkigt då att jag känner mig lite hängig. Har lite irreterad hals, ont i huvudet, ont i bihålerna. Anar en förkylning på gång. Blä.

Är hemma hos J och har börjat packa lite grejer i Es rum. Går trögt. Packat en låda sen var jag tvungen att ta en kopp te och sätta mig vida datorn en stund. Tvungen! Ja det är sant. Och ikväll skulle det bli en rond boxning med Js syster, men inte om jag känner mig så här. Då blir det nog en rond med halstabletter istället.

Nejmen om jag skulle ta å packa en låda till kanske....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! hittade till din blogg av en ren slump då jag sitter och försöker finna stryka till att göra det som du precis verkar ha gjort. Lämna någon man älskar. Jag har inte vågat ta steget och bara tanken på att flytta i sär med min sambo efter 7 års fårhållande gör mig livrädd. Det är verkligen modigt av dig att ta detta steg och jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig.

Kram

CiCCi sa...

Välkommen in Anonym. Jag kan lova att det inte är lätt. Jag har ångrat mig lika många gånger som jag bestämt mig, men nu är jag iaf påväg ifrån. Lycka till och var stark. Och tänk bara på vad du känner och tycker, inte vad alla andra säger. Kram

Vera sa...

Du ÄR snygg och faktiskt en av de modigaste jag känner. Med eller utan vaxade ben. Massa kramar till dig!

CiCCi sa...

Hallå Vera. Kul att du hittade tillbaka. Å du är för go du. Massor med kramar till dig med. Jag kommer tillbaka i maj.