lördag 26 februari 2011

Fredag

Började fredagen ganska bra. Ingen träning dock som jag gärna gör innan jobbet, men jag var till bilbesiktningen. Var så orolig att all fjädring skulle vara slut efter den här vinterns väglag, men det enda felet var en trasig sido blinkers. Måste ju såklart fixas, men ingen återbesiktning krävs. Så väldigt skönt.

På kvällen blev jag inbjuden till finaste V och fira hans födelsedag. Mamma Sabina bjöd på fina smörgåstårtor och smarrig cheescake. Pappa M visade att han kan torka upp blöta snöpölar (med en handduk) från hallgolvet och han är en klippa på att mingla. En trevlig kväll med många trevliga människor. Fick gosa med liten bebis också och det var ju alldeles underbart. Vill åsså ha....

Sen hem i vinternatten till mamma och pappa. Mina underbara föräldrar.

Idag blir det mer gos med gosig bebis. Alla käraste syster och jag ska ut på shopping och vi tar såklart med oss underbara Emmy. Det blir en tjejdag helt enkelt. Måste ju visa Emmy vad livet går ut på när man är tjej: Shopping och fika. Ska bara få rå om och hämta kläder åt syster. Åker inte ifrån shoppingcentrumet förrän Allra käraste syster fått med sig ett par kassar iaf.

2 kommentarer:

Anette D sa...

Hälsa till "Myran" från mig! Hoppas ni hade trevligt :)

CiCCi sa...

Haha, Myran, det var länge sen. ;-) Men jag ska hälsa henne. Och ja vi hade en mycket trevlig dag. Kram