onsdag 2 februari 2011

ABC

D E F G H I....mitt alfabet saknar ett J. Jag saknar honom väldigt mycket och jag funderar fortfarande om det här var rätt, men nu är det som det är.
Nu är det ingen återvändo. J har sin trea och mina hyresgäster är strax bostadsrättsägare. Allt har gått otroligt fort och nu är det så. Nu vet jag hur det blir.
Har varit i lägenheten hos J och sovit där sen i måndags. Kändes som jag var en främling i mitt egna hem. Så även om det var ok att få se på tv, få vara bland mina grejer, få träffa snyggaste tonåringen och även att få träffa J så kommer jag nog bara vara där när det ska packas. Det finns för mycket känslor kvar för att det ska kännas normalt.
Saknade faktiskt min mamma och pappa och det är skönt att sitta här igen. E är tillbaka och ligger nu i sängen. Mamma sitter och sover i soffan och pappa tittar på nyheterna. Helt ok ändå. Jag känner mig lugn ikväll.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Skickar massor med kramar, man ska lyssna på sitt hjrta så blir det bra till slut även om det känns tungt och jobbigt!

Hoppas du får en fin helg, kram Jenny

CiCCi sa...

Tack Jenny. Men om jag inte vet vad mitt hjärta vill då? Hoppas detsamma till dig. Kram