onsdag 26 augusti 2009

Tjejmilen start i fara?

Bara 4 dagar till start och CiCCi har drabbats av.....

Skavsår på båda hälarna!!

Av mina mycket använda walking skor har det nu blivit två blåsår efter gårdagens morgonpromenad. Har satt dit Compeed skavsårsplåster och tänkte absolut ta en promenad nu på morgonen, men smärtan var större än viljan att förvärra blåsorna. Inte alls bra. Inte alls. Om jag vilar idag, springer imorgon och vilar fredag och lördag så kanske det inte är några problem.

På söndag hoppas jag att viljan är större.

4 kommentarer:

Sabina sa...

Frick va jobbigt, jag ska hålla mina tummar så hårt det går.
Pussar å blåser på skavsåren.

Caesar sa...

Du kommer att flyga fram på Söndag ivrigt påhejad av Caesar ,
"Ad augusta per angusta"

:-)

Jennie sa...

lycka till på söndag, cicci!
snaaaart ska jag oxå ta tag i kondisen... men har ju faktiskt fått träning av allt flyttande&bärande! ;)
må gott, vännen!
kraaaaam

CiCCi sa...

Sabina: Tack vännen, det känns bättre nu som tur är. Måste vara pussarna och du som blåser på dom. Du är bäst! Kramar

Caesar: "Ab ovo usque ad mala". Jag hoppas verkligen att du kommer på söndag. Puss puss

Jennie: Ja nu vill jag inte skryta med nån kondis, men springa kan jag ju göra ändå hoppas jag. Måste ringa dig och höra om allt flyttande. Vi hörs snart. Kram kram