lördag 22 augusti 2009

Regn, sjukvårdsupplysning, bullar = helg

Regnet smattrar på rutorna på balkongen och det hade varit jätte mysigt om det inte samtidigt regnade in på min balkong. Så rackarns irreterande att även höra dropparna på plastmattan där ute.

Sitter i kö till sjukvårdsupplysningen. Min Boyfriend har slagit i tån på fotbolls matchen i torsdags och den är gigantisk nu och så blå. Jag vet att just tår gör doktorn inget åt, men det kostar ju bara ett samtal att ringa å fråga.

I köket jäser en bull deg...

2 kommentarer:

Londongirl sa...

Aj det måste gör ont i den där tån! Hoppas de kan göra NÅT i alla fall åt den!

Bullar....mmm det blir en härlig doft i hela lägenheten när man bakar.

Ha en skön helg och se till att han är rädd om tån!

Kram

CiCCi sa...

Det blev inte bättre när jag råkade kliva på hans tå idag också. Stackarn. Det blev inget besök till doktorn iaf för precis som jag trodde var det onödigt. Ja det luktade ljuvligt i hela trappuppgången t om. Kram kram