måndag 24 augusti 2009

Jag måste börja tänk efter

Alltså jag gillar att träffa vänner,såna jag känner bra, lite bra och såna som jag kan lära känna bättre. Jag gillar att umgås helt enkelt.
Jag gillar att ibland ta mig ett par glas extra av det goda vinet och ibland även något starkare när jag är med dessa underbara människor. Men allvarligt talat. En hel söndag då jag bara inte orkade göra nåt. Nada. Nothing. Nicht. Jo jag bakade en fudgekaka som inte blev bra, men ändå. Nej nu är det dags å ta tag i mig själv.

Eller?

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hm snäckan, borde jag bli orolig nu eller??
DU misslyckas med en fudgekaka, det var som sjutton.
MEN självklart ska du fortsätta umgås med dom du gillar;)
Puss puss puss

CiCCi sa...

Jag vet att det kanske låter underligt, men den blev för torr. Tur att smaken ändå var som vanligt, men jag får behålla den själv. ojojoj, stackars mig..;) Ja självklart ska jag det, men med lite mindre av det goda kanske. Puss puss puss