torsdag 2 juli 2009

Är det över nu?

Var det här sommaren 2009? Det pratas om lågtryck och regn och jag vill inte höra. Jag vill att det ska fortsätta så här. Åtminstonde till måndag. Hade ju sett fram emot en lördag på stranden med sol och bad med min lille kille. Nu får vi se vad vi hittar på.

Systeryster påminde mig om att det var så här förra året också, föst sol och värme, sen några veckor med lite ostadigt väder och lagom till våra semestrar blev det högtryck igen. Hoppas och håller tummarna att det blir så. Klart sommaren inte kan vara över.

4 kommentarer:

Fresia sa...

Nej, det är inte över! så det så!
Semestern börjar ju nuuuu...
kramen

Anonymous sa...

SÅKLART inte, säger hon osäkert, kanske blir det en veckas ostadigt väder MEN lagom till v 29 kommer solen stråla igen MÅNGA veckor framöver.
Puss puss//Sabina

alexandra sa...

Ok jag trodde du skulle gå på Galan på lördag.kram

CiCCi sa...

Fresia: Å vad härligt med semester. Önskar dig en härlig sådan och håller tummarna att solen snart kommer åter. Kramis

Sabina: Såklart den kommer lagom till din semester. Sen stannar den enda till 18 augusti. Tjo!! Puss och kram

Alexandra: Nope, det bidde inte så. Sista veckan med E sen är han på semester två veckor med sin far. Kunde liksom int me å lämna bort hon då. Hoppas ni hade skoj. Kram