fredag 3 juli 2009

Jag har blivit utmanad av Sabina
Ingen lätt uppgift, men jag ska försöka iaf.

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Bra på att passa tider
Social
Ordningsam

Beskriver mig med tre dåliga egenskaper:
Analyserar för mycket
Orolig
För pedantisk

Jag älskar att:
vara med dom jag älskar

Jag hatar att:
behöva jobba fulltid

En egenskap jag möjligen inte nämt på min blogg:
Pratar med mig själv jämt. På alla möjliga platser och vid alla möjliga tillfällen.

En egenskap jag undvikt att blogga om:
Eh...hm...vet faktiskt inte..tror inte jag tänker tala om det nu heller...

Jag skrattar åt:
roliga saker

Jag gråter åt:
allt möjligt. Kan gråta åt allt från att ett barn gör mål på Lillasportspegeln till när någon sårar mig

En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
magsjuka, eller se/höra nån som mår dåligt.

En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
Får sno Sabinas svar, Sing Star är riktigt roligt

Detta är jag stolt över:
Min gos och att jag lyckades överleva utan T vilket jag inte trodde var möjligt, men det går riktigt riktigt bra.

Detta kan jag skämmas över:
att jag är så dålig på matte och att jag inte alls är speciellt smart...

Detta gör mig glad:
när det går bra

Detta gör mig lugn:
massage

...Nervös:
när jag kör bil där jag inte känner igen mig, när E går balansgång, att hålla tal inför n större grupp.

...Arg:
när löften blir brutna

...Ledsen:
när någon är sjuk eller dör, när det inte blir som jag tänkt

...Förtvivlad:
när E ringer och saknar mig eller är sjuk och jag inte kan göra något åt saken

...Tacksam:
alla stunder tillsammans med min familj. Utan dom hade jag inte varit nånting

...Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
när jag tar mig en cigg

Detta gör jag om fem år, hoppas jag:
är mångmiljonär och bor i mit dröm hus med kök som har ett skafferi man kan gå in i, har ett till barn (en flicka), jobbar med catering och jobbar bara när jag själv vill, är frisk och alla mina nära och kära är också friska.

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Det går bra nu, kompis det går bra nu...

Mitt motto i livet:
Det ordnar sig...

Jag utmanar:
Alla som känner sig manade!

3 kommentarer:

Sabina sa...

Klart det ordnar sig;) Bra jobbat där, alltid kul när man får lov att lämna ut sig lite;)
Puss puss

Tommy sa...

Får man gratulera?

CiCCi sa...

Sabina: Tack gumsan! Det är alltid lite svårt att få ihop det, men tillslut så. Puss puss och en massa kramar

Tommy: Nä, det är jag som ska gratta...