torsdag 23 juli 2009

En natt, två nätter och en dag kvar

Bara en natt kvar, sen får jag sällskap när jag ska gå å sova. E kommer tillbaka i morgon. Å vad jag har längtat. Han har ringt nästan varje kväll den här veckan och han har längtat han med. Och saknat sin lilla mamma. 16 dagar har gått fort, precis som jag misstänkte. Nu ska jag få ha honom hos mig enda till den 19 augusti. Ååå så roligt.

Och bara två nätter kvar tills jag får krama om och pussa på min Kejsare Ceasar igen. Längtar till det med. Har haft svårt att sova den här veckan och jag vet inte om det beror på att jag är van vid sällskap om nätterna eller om det beror på den överraskning jag grejat med till min kärlek. Avslöjar inget här utifall att han läser. Ni får veta senare. Är lite nervös att han kanske inte blir glad...men jag håller tummarna...

Och bara en dag kvar på jobbet. Sen SEMESTER!! Tjohoo. Och jag behöver det verkligen. Vet faktiskt inte om jag orkat jobba en vecka till. Nu är det dags för mys, ha roligt och koppla av.

2 kommentarer:

Mari sa...

Förstår att du längtat. Tänk vad ni ska mysa ikväll, du o E. Men som du skriver så går tidan fort även om det inte känns så i början.

Hoppas att ni får en underbar semester.

Kram

CiCCi sa...

Mari: Tänk vad tiden går fort somsagt var. Redan en semester vecka har gått. Ska skriva ner här vad vi har haft för oss.
Kramis