måndag 13 juli 2009

Solen skiner, himeln är blå

Å sicken härlig kväll. Är dödstrött och vill egentligen bara gå å lägga mig i sängen. Men först ska jag diska och sen på med träningskläder för en lång promenad med stavarna. Har fått nån gräspollen reaktion så jag är snuvig och känner inte att en springtur skulle funka. Så idag blir det stavgång.

Har äntligen köpt skenor till taket på balkongen så man kan skärma av solen lite. Dom ska bara upp i taket också. Och så ska gardinerna sys. Hösten hinner komma innan projektet är klart, men så här nära har jag aldrig varit.

Nä ner i diskbaljen och sen på med walkingskorna. Måste bara ut och utnyttja en sån här underbar kväll.

4 kommentarer:

Sabina sa...

Ehm oj då, jag som valde kladdkakan ist:(
Du e duktig du.
Pussar

CiCCi sa...

Darling Sabina: Det gjorde du gott i. Det är alltid tid för kladdkaka! Kramis och pussar

Jenny sa...

Hoppas du har en riktigt skön sommar :) Kram Jenny

CiCCi sa...

Jenny: Det märks att jag har en bra sommar för jag har inte tid att skriva här som jag tänkt och vill. Hade som mål varannan dag och det har redan brutits ett par ggr. Hoppas du har detsamma. Kramis