torsdag 11 september 2008

Nu kommer här lite bilder

Lite bilder från augusti och september.

Vi börjar med bildbevis från Tjejmilen.

Här kommer jag inspringandes på upploppet. Det är jag i svart som vinkar till kameran.


E har hittat mig bland alla typ 4000 tjejer som kom i mål före mig. En grattisros av min lilla raring.

Sen lite renovering

Här har jag börjat med spackling av väggarna i hallen. Inte helt lätt. Här ser man lite av köket och vardagsrummet också.


Måndagkväll och jag och mamma slipar väggar i vardagsrummet. Blir ett härligt damm i luften.


Å så här fin blir man om man slipar. Tydligen lite galen också.

Något annat som är ganska kul att få berätta här och nu är att dessa två underbara människor ska bli mamma och pappa i vinter. Världens finaste par och en väldigt bra bild.

Å vad jag längtar efter att få bli moster!

5 kommentarer:

Mari sa...

Ska du bli moster? Vad kul (självklart för M o E oxå). Själv blev man det i juni (om man kan räkna sin svägerska som syster). Det är ju så härligt, särskilt när man inte ska ha några mer egna, då kan man ju låna o lämna tillbaka när de grinar. Killarna tycker att det är sååå kul med en kusin fast han är 5 o 10år yngre än dem.
Kul att få se lite kort på lägenheten, du får lägga in mer kort i mellan åt så man ser förändringarna. Ni får ha en toppen helg!!!! Kramizzzz

CiCCi sa...

Mari: Ja det är väldigt kul att ha nåt roligt att se fram emot i hela det här bedrövliga. Det mörka molnet som hängt över mig hela sommaren har liksom skuggat det här roliga, men nu kan man koncentrera sig och längta efter den lilla istället. Härligt. Lovar att uppdatera med lite bilder snart igen. Ha en bra helg ni med. Kramar

Sabina sa...

Ååå nu syns det ju verkligen=) Grattis Moster...

Men va kul med en massa bilder, nu kan jag titta på dom å sakna dig men ändå få se dig=) Braisch.
Ha nu en riktigt bra helg tillsammans med E.
Kramkramkramkram

Anonymous sa...

Kul att bli moster!!! fina bilder, det kommer säkert att bli jättefint i din lilla lägenhet!!!! Ha nu en fin helg med din lilla gos!!!!! eller lilla, han är ju en riktigt stor kille........
kram// Petra

CiCCi sa...

Sabina: Men visst e det bra. Har ju inte velat ha så mycket bilder än, men det här är en bra början. Om du vill kan jag maila över ett par som du kan printa ut och göra en fin tavla av. ;) Trevlig helg på du med. Kramis

Petra: Ja han är inte så liten längre, men jag vägrar att inse det. Han kommer alltid att vara min lilla gos. Stackarn kommer att ha en väldigt pinsam morsa senare i livet. Visst blir det bra och jag hoppas att det blir klart snart så jag kan flytta in nångång. Trevlig helg på er. Kramis