måndag 26 augusti 2013

Surtant

Just nu känner jag mig inte alls stark. Är så satans irriterad på allt. Det här skulle ju bli en skön sista vecka. Lugn å stillsam. Å allt jag gjort idag är att irritera mig. Än så länge har jag kanske haft det ganska lugnt, hann t om med en stund i hängmattan hos pappsen idag när jag promenerade ut dit. Men sen på em har det bara varit surt här.

Det har iof pågått ett par dagar att jag är grinig as hell. J kallade mig för häxan surtant igår och det stämmer. Jag e sur å irriterad hela tiden. Kan det bero på det minskade sockerintaget eller är det så att alla (nästan) runt omkring är jävligt...jävligt....jobbiga just nu. Hm...

Sur som en citron är jag iaf och det vore skönt att bara få lite medvind den här veckan. Solen skiner ju å det borde jag också göra. Så sudda sudda sudda bort min sura min.

Den som får mig på bättre humör bjuder jag på lunch innan helgen. Lycka till.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Försöker i morgon igen. Är ju inte direkt på topp själv. Ska minsan se till att få den där lunchen jag ;D
Heja dig.

Kraaaaaaam

CiCCi sa...

Det vart visst ingen lunch. Fick en trevlig lunch hos systeryster istället, som hon fick bjuda på. :-)
Kräsna

CiCCi sa...

Eh...kräsna??? Menar förstås kraaaaam. (Dumma telefon)