fredag 23 augusti 2013

Dag elva och idag tolv

Jorå, det har gått bra och jag har dessutom gått ner bara genom att röra på mig lite lätt och inte äta så mycket onyttigt, bara lite. Känns skönt att vara på banan igen. Men visst har jag sug fortfarande. Typ varje dag. Kan inte sluta tänka på fikabröd just nu. Tyckte t om att jag kände doften av färska wienerbröd i köket alldeles nyss. Hur kommer det sig??

Idag skrev jag in mig på viktväktarna, Igen! Men nu ska jag ta mig hela vägen. Inga ursäkter. Kommer troligen inte kunna röra mig lika mycket som jag gör just nu eftersom jag ska börja jobba, men nån gång i veckan ska jag väl kunna slita mig från tv soffan hur trött jag än är. Bara att bestämma sig.


4 kommentarer:

Sabina sa...

You go girlfriend <3

Har faktiskt själv varit ute i spåret idag, typ gå 10, springa 1 minut, gå 10 å springa 1 tre gånger typ, nybörjare träning;))
Sen ökar man på nästa gång, springer 2 å så där.

Vi kämpar på tillsammans hjärtis. Lav jo, så länge du stannar i Rosers iaf. Inget mer snack om Luleå inte!!

Puss

Anonym sa...

Lycka till!! Vet av erfarenhet att det inte är enkelt. Bra jobbat av Sabina att komma igång. Kämpa på tillsammans. Luleå??? Ha nu en trevlig helg./ anette (sabinas faster)

Mari sa...

Det fixar du:)
Du har ju gjort det innan, bara hitta samma känsla.
Tror på dig fullt ut❤

Kram

CiCCi sa...

Sabina: Var helt säker på att jag svarat på den här tråden, men icke. Tycker du är sååå duktig som tar dig ut och tränar. Det är skönt att röra på sig. Nädå, inget mer prat om Luleå. Kan ju inte lämna dig vet du väl. Puss

Anette: Enkelt att gå ner, men sååååå svårt att stanna där. Hittade ett hus i Luleå som jag kunde tänkt mig att flytta till, men det går ju inte att flytta så långt.
Kram

Mari: Tack snälla. Känner mig stark just nu iaf.
Kraaam