onsdag 21 augusti 2013

1½ vecka kvar Åååångest...å lite annat....

Hur ska jag kunna vara utan den här skruttan hela dagarna. Guuu vad jag kommer sakna dig hela dagarna på jobbet.



Å det har gått bra dag åtta, nio och nu tio. Inge onyttigheter. Hyffsad bra mat och frukt och grönsaker och även en timmes gruppträning på medley plus alla dessa promenader med lilla skruttan.

Idag skulle min fina pappa passa V medan jag besökte Barnens hus för att se om man kunde roffa åt sig något bra eftersom dom hade utförsäljning. Tog med mig finaste Sabina som sällis, eller hon tog med sig mig eftersom hon körde. Det var sjuuuuukt lååååång kö så vi beslöt att vi skulle strunta i det och tog oss en snabbis inne på Väsby C istället...snabbis...alltså...ja...Hursomhelst...Stackars pappa som verkligen inte vill byta bajsblöjor blev tvungen att göra det så fort jag lämnat dom. Å det var en rejäl blöja tydligen. Inte kul alls å jag misstänker att det blir svårt att tigga till sig hjälp fler gånger. ;) Tack snälla pappa. Du gjorde ett toppenjobb!!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Underbara unge å snälla pappan.
Shit va folk det var. Åkte du dit senare???
Puss å kram

CiCCi sa...

Ja, jag gjorde faktiskt det. Men det var kö in fortfarande, inte alls lika lång dock, och en av dom anställda som släppte in och ut sa att det var mint 1½ tmmes kö i kassan. Så jag åkte därifrån igen. Jösses. Träffade en tjej här hemma som varit där på morgonen och hon sa att det var galet dåligt med luft och inte alls så mycket rea. Så jag antar att vi inte missade något.
Puss på dig