söndag 18 augusti 2013

Dag sex å sju

Usch, måste jag verkligen berätta. Jo, för jag kan ju inte fuska med allt.

Lördag började hyffsat å det var inte förrän efter kräfterna på kvällen som jag släppte allt igen å åt upp allt godis vi hade hemma....eller nja, dessförinnan slank det ju faktiskt ner nån sockerkaka å nån chokladbit också....nej lördagen drar vi ett streck över.

Söndag idag och jag fikade till lunch och åt efterrätt efter det gudomligt grillade vi åt hos mor å far.

Så summan av kardemumman är att jag fallit och halkat ner lite mot avgrunden igen. Men skam den som ger sig. Nya tag i morgon.

1 kommentar:

Sandra sa...

På't igen bara!

I dag åt jag ett gudomligt gott mellis..

Till 4 port

120 g banan
120 g avocado
2,5 msk kakao
4 msk proteinpulver

Mixa och ät med hallon. Det kommer jag definitivt göra fler gånger - och äta om suget sätter in :)

Kram på dej!